Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszego serwisu internetowego bez zmiany
ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies.

Centrale telefoniczne

Nowoczesna centrala telefoniczna to sprawna komunikacja z klientami oraz ekonomiczne i efektywne zarządzanie firmą. Wyróżniamy systemy telekomunikacyjne analogowe, cyfrowe, hybrydowe oraz serwery internetowe VoIP, ISDN BRA i PRA. Zajmujemy się sprzedażą, doradztwem, montażem i serwisem central telefonicznych. Nowoczesne centrale telefoniczne umożliwiają:

  • integrację z aplikacjami CRM, dzięki czemu firmy otrzymują nowoczesne i kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne,
  • integrację z aplikacjami do obsługi jednostek służby zdrowia, które ułatwiają kontakt pacjenta z jednostką medyczną i na odwrót,
  • sieciowanie central, co jest bardzo przydatne w rozproszonych strukturach organizacyjnych (centrale, oddziały, magazyny),
  • rozmowy telekonferencyjne, zarówno dla abonentów sieci wewnętrznej jak i numerów miejskich.

Oferujemy rozwiązania dla Call Center.

W ofercie firmy Asetor jest usługa foneo tj. telefonia VoIP. Usługę foneo świadczymy we współpracy z firmą Slican, który gwarantuje wysoką jakość usług telekomunikacyjnych i od lat dostarcza niezawodne rozwiązania i produkty firmom i instytucjom w całej Polsce.

Aby korzystać z foneo nie ma potrzeby zmiany numeru telefonu - nadal można korzystać ze swojego "starego numeru" znanego klientom, współpracownikom i prezentowanego w reklamach.

Podstawowe funkcje i usługi central telefonicznych:

  • zdalne zarządzanie poprzez sieć LAN, Internet lub połączenia telefoniczne
  • obsługa połączeń VoIP-SIP
  • współpraca z telefonami systemowymi i analogowymi
  • zarządzanie kosztami, czyli rozliczanie połączeń telefonicznych
  • obsługa bramofonów
  • nagrywanie rozmów
  • prezentacja numeru CLIP
  • wybór najtańszej drogi połączenia – LCR
  • możliwość wyboru operatorów VoIP
  • przekazywanie rozmów
  • różne rodzaje dzwonków dla połączeń wewnętrznych i miejskich
  • tryby pracy - dzień/noc

Posiadamy certyfikaty producentów takich jak Slican i Platan w zakresie sprzedaży, montażu i serwisu central.

Cena najmniejszej centrali telefonicznej wynosi już od 615,00 zł.

Oferujemy rozwiązania firmy Platan, Slican, ADESCOM i inne.

Slican IPL-256

Hybrydowa centrala telefoniczna Slican IPL-256 to centrala, w której zastosowano jednorodną platformę IT wykorzystującą technologię VoIP, GSM i TDM. Doskonała jakość i elastyczność stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań sieciowych VoIP nawet do 100 użytkowników. Centrale IPL-256 charakteryzują się łatwością konfigurowania i tworzenia systemów. Po więcej informacji, kliknij.

Slican IPM-032

Hybrydowa centrala telefoniczna IPM-032 dzięki jednorodnej zaawansowanej platformie IT, zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Centrala charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do dyspozycji jest 6 lub 8 wolnych slotów, w których można zainstalować potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up0 / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, tworząc system taniej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm. Po więcej informacji, kliknij.

Slican IPU-14

Hybrydowa centrala telefoniczna Slican IPU-14 jest produktem, który doskonale spełnia oczekiwania małych firm w zakresie nowoczesnej i wielozadaniowej telekomunikacji. Łącza IP, GSM, ISDN, POTS, możliwość nagrywania rozmów, czy bezpłatna aplikacja bilingowa Slican BillingMAN zapewnią tanią i wysokiej jakości łączność. Niewielkie rozmiary kryją w sobie wielkie możliwości. Po więcej informacji, kliknij.

Slican IPS-08

Kompaktowa hybrydowa centrala telefoniczna z liniami GSM, VoIP i zintegrowanym nagrywaniem. Jednym słowem doskonałe rozwiązanie komunikacyjne. IPS-08 może pracować jako samodzielna jednostka lub być fragmentem rozproszonej sieci telekomunikacyjnej - łącząc biura w różnych lokalizacjach w ramach większej sieci central Slican. Dostępne cztery modele o zróżnicowanych możliwościach i funkcjach. IPS-08 dzięki wydajnym rozwiązaniom może być stosowana jako centrala IP lub brama VoIP. Niewielkie rozmiary, standardowy zasilacz sieciowy i przyjazna konfiguracja urządzenia powodują, że jest ono uniwersalnym, a jednocześnie zaawansowanym narzędziem komunikacji. Po więcej informacji, kliknij.

Slican ITS

Każdy potrzebuje tanich i dobrych połączeń telefonicznych - nieważne czy do gabinetu, kancelarii czy do domu. Mamy rozwiązanie dla Ciebie. Mała centralka telefoniczna IP. Wystarczy, że masz Internet.
Zwykłe linie miejskie i linie miejskie VoIP, abonenci analogowi i abonenci VoIP to standardowe wyposażenie centralki ITS. Do centralki można zalogować telefony VoIP (SIP) oraz podłączyć zwykłe telefony i faxy, bramofony oraz programy typu softphone. Łatwa instalacja, intuicyjna obsługa, dostęp on-line do panelu programowania i zarządzania oraz niewielkie rozmiary i minimalny pobór mocy to atuty. Po więcej informacji, kliknij.

Masz pytania, zadzwoń.

Social